tirsdag 30. oktober 2012

Krydderia


Hei. Idag fikk jeg en pakke i posten fra Krydderia, en nettside som selger eksotisk krydder og andre asiatiske saker som sauser og snacks. De har ennå ikke så stort utvalg av produkter og selger for det meste bare de vanligste krydderne fra Asia, noe jeg synes var litt dumt. Nettsiden er ryddig og innbydende og det er enkelt å navigere på den. Den inneholder også oppskrifter så man får inspirasjon på hvordan man kan bruke produktene. Kjøper man dessuten over 300 kr så får man fri frakt. Så bor man langt unna en utenlandsk butikk så er dette et godt alternativ, ihvertfall hvis man skal kjøpe mye krydder på en gang. Du får levert varene dine rett hjem på døren og dessuten på kvelden på en beleilig tid. Cookin´Gloves skal samarbeide med de en stund fremover og dermed kommer det endel asiatiske oppskrifter fremover som er fra andre land enn bare Vietnam, så gled dere :D



I pakken jeg fikk av dem var blant annet kanelstengler, hele muskatnøtt, spisskummen frø og en pakke indisk snacks. Jeg fikk også saker for å gi i giveaway som jeg skal ha i løpet av november, så følge med på bloggen.

-Theresa

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar